Amsterdam, here we come!

22 juli 2014 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

De laatste blog... het zal afkicken worden voor onze trouwe volgers. Voor ons ook trouwens, maar we zien jullie straks weer gewoon en de verhalen zijn vast een stuk minder indrukwekkend de komende periode ;-)

We kunnen wel zeggen dat we het best jammer vinden om terug te gaan, maar we zijn ook erg blij dat we een geweldige huwelijksreis achter de rug hebben en daarmee ook geweldige ervaringen hebben opgedaan. De mensen die we hebben ontmoet en de dingen die we hebben gedaan zullen we niet snel vergeten.

Vandaag overnachten we in hetzelfde hotel als we de eerste nacht deden. Nu in kamer 126, toen in kamer 133. We hebben inmiddels onze spulletjes ingepakt, zijn reeds ingecheckt en onze boarding pass is nog warm van het printen. Morgen brengen we de auto terug bij de verhuurservice een stukje verderop en nemen we de shuttlebus naar het vliegveld. Voor de liefhebbers onder jullie: ons vluchtnummer is KL 0604, we vertrekken van Terminal B en de gate is nog niet bekend.

Morgenochtend om 07.00u onze lokale tijd zullen in Eindhoven de eerste lichamen arriveren van de mensen die omgekomen zijn bij de vliegramp in de Oekraine. Ongelofelijk dat we tijdens onze reis dit nieuws moesten vernemen en we hebben de afgelopen dagen meegeleefd met alles wat er in Nederland op dit moment gebeurd. Mocht het lukken zullen we via de NOS livestream het een en ander proberen te volgen, maar de verbinding in het hotel laat wat te wensen over en dus is het maar de vraag of dit gaat lukken. We weten niet of er onder onze volgers mensen zitten die dichtbij betrokken zijn bij dit drama, maar mocht dit zo zijn, weet dan dat we in gedachten bij jullie zijn.

Donderdag zetten we weer voet op Nederlandse bodem en zullen we jullie de komende periode verwennen met nog meer foto's, verhalen en ervaringen. Tot vervelens toe misschien wel ;-) De eerste afspraakjes staan alweer gepland en ook zullen we heel binnenkort onze trouwfoto's te zien krijgen. Hier zijn we reuze benieuwd naar en zal ook weer prachtige herinneringen ophalen aan een geweldige dag...alweer bijna 4 weken geleden!

Voor de laatste keer van ons een lieve groet vanuit Amerika!

1. Lize:
    23 juli 2014
    Geniet van de laatste momenten daar in het verre Amerika en een hele goede vlucht terug naar Nederland. Ik kan niet wachten!! Doe voorzichtig en tot snel. xxxxx
  2. Esther:
    23 juli 2014
    Einde avontuur!! Maar mooie herinneringen en foto's. Enne Inderdaad gezellig daten! :) veilig naar huis en tot snel xx
  3. Mineke:
    23 juli 2014
    Het is 6 uur woensdagmorgen en ik zit net jullie blog te lezen. Altijd weer leuk! Ik kan niet wachten op al die verhalen die jullie te vertellen hebben! Welterusten voor zo en hele goede reis terug xxxx
  4. Jan:
    Goede reis terug xx
    Izaac en Jan
  5. Irene:
    23 juli 2014
    Goede reis! En ik wil ook graag een plekje in jullie agenda als alle fotos binnen zijn!!
  6. Irene:
    23 juli 2014
    Dacht ik zoek jullie vlucht op maar ik snap er niks van ;-) komen jullie nou vandaag hier aan of morgen? Of zijn jullie er al, nee toch? #tijdverschil #dom
  7. Koos:
    23 juli 2014
    Nou, met een berg meer bagage (in het hoofd en hart) terug naar je eigen honk. Goede reis en behouden vlucht.
  8. Susanne:
    Goede reis lieverds! Dikke Knuffels xxx
  9. Coby Boere:
    23 juli 2014
    Ja zeker we zullen jullie verhalen missen , we keken er elke keer weer naar uit , maar aan alles komt een einde , geniet nog even van de laatste momenten en een goede reis , en inderdaad op naar weer mooie dingen thuis groetjes en bedankt
  10. Leen en ada:
    23 juli 2014
    Goede thuisreis en tot snel.