Joshua Tree, maar dan toch nie....

2 juli 2014 - Parker, Arizona, Verenigde Staten

Dag allemaal,

Vanaf een terrasje nabij Parker schrijven wij. We hebben een iets andere planning, maar dat leggen we zo even uit.
We zijn vertrokken richting Palm Springs om daar het Joshua Tree National Park te bezichtigen. Inmiddels liep de temperatuur al aardig op, maar eenmaal aangekomen rond 14.00u was het zo'n 40 graden. Al met al toch wel spannend om in zo'n onbekende omgeving voor het eerst een camping te zoeken, maar gelukkig was er ruimte zat op de eerste twee campings waar we langs kwamen (lees: totaal verlaten!!) dus we besloten voor een ander avontuur te gaan en alvast door te rijden richting Lake Havasu, zo'n 3uur verderop. We hadden niet zo'n lekker gevoel bij kamperen in de middle-of-niks bij 40 graden. Van Joshua Tree hebben we dus eigenlijk niks gezien, behalve de delen langs de route dan.

Op weg naar Lake Havasu kwamen we langs de Colorado rivier en dat zag er een stuk appetijtelijker uit. We hebben even gezocht en al snel vonden we ons eigen plekje op een camping aan de rivier. Heerlijk uitzicht, maar oh zo warm! Het was ook daar rond de 40 graden. Gelukkig kunnen we vannacht lekker slapen, want dan koelt het af naar zo'n 36 graden haha!
We hebben in een piratenbar aan het water heerlijk gedronken en gegeten en de zonsondergang gezien, echt schitterend! En op dit moment zitten we aan het water te kijken hoe vleermuisjes de insecten boven het water oppikken.

Lieve allemaal, we weten niet of we op onze volgende locatie weer wifi hebben, maar we laten wat weten als we online kunnen!!
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Irene:
    2 juli 2014
    Wauw klinkt super (ietsje heet maargoed ;-)) veel plezier!
  2. Wietse:
    4 juli 2014
    Haha, dus toch genoeg plek op de camping ;-)

Geniet ervan, ik lees graag mee!
  3. Judith en Rogier:
    5 juli 2014
    Ruimschoots voldoende plek Wietse! :) Wij maken ons geen zorgen om een plekje al is het soms even zoeken waar je ze uberhaupt kunt vinden ;)