Santa Barbara en zoo

20 juli 2014 - Santa Barbara, California, Verenigde Staten

Dat hotel, dat bevalt ons wel. Het is wel echt wat anders dan een tent, maar eerlijk is eerlijk we genieten wel een beetje van deze luxe na 3 weken kamperen en klungelen met kleding, tenten, eten enzovoorts.

We zouden naar het strand gaan, maar de lucht leek erg dichtbewolkt, dus we zijn op zoek gegaan naar een alternatief. Tenslotte zijn we hier nog 2 dagen en kunnen we ook morgen naar het strand. En dus de folders eens doorgekeken en op het geweldige idee gekomen om ouderwets gezellig naar de dierentuin te gaan! In Santa Barbara, een uurtje verderop, ligt een dierentuin met uitzicht over de zee, dat moet toch voor een dagje tijdverdrijf kunnen zorgen. We waren er rond 12u en dat bleek spitsuur te zijn maar gelukkig ging er net iemand weg, waardoor vooraan op de parkeerplaats ineens plek was, geluksvogels die we zijn. Het concept dierentuin is wel iets anders hier dan voor onze Nederlandse begrippen en we waren dan ook na 2uur het hele park slenterend doorgeweest en hadden uiteraard de camera volgeschoten, maar echt spektaculair was het niet. We waren gelukkig niet zo naief om te denken dat het een enorm feest zou worden, maar het zag er op de plaatjes leuker uit! Het gaf ons zelfs een beetje vervelend gevoel dat de verblijven klein of niet diervriendelijk waren. Zo was bijvoorbeeld het water bij de olifanten op, terwijl het inmiddels 30 graden was en hadden de vogels op hun vleugels grote nummers geplakt/gehecht. Geen fraai gezicht. De lunch was al even slecht: koude slappe patat, bah. Dus rond 14.30u zijn we weer lekker vertrokken richting het hotel en hebben we ons in het zwembad vermaakt. Jammer, maargoed de halve dag was weer voorbij toen we terugkwamen ;-)

Vandaag gaan we echt naar Pismo Beach en ook zullen we daar ons avondmaal nuttigen, want er schijnt een onwijs goed BBQ-restaurant te zijn daar. Daar zijn we natuurlijk wel benieuwd naar!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Mineke:
    21 juli 2014
    Heerlijk hoor, even nog wat luxe! Het is toch jullie huwelijksreis! Dan mag je ook genieten! Nog veel plezier!
  2. Irene:
    21 juli 2014
    Boekje lezen aan het zwembad is ook geen straf op je huwelijksreis toch ;-)
  3. Coby Boere:
    21 juli 2014
    ach ja niet alles is wat je er van verwacht dus dat hebben jullie nu gehad , verder nog even genieten, dus ook doen hoor !!!!! straks is het weer werktijd , nog nu even heerlijk niks doen we gunnen het jullie heeeeeeeel erg gr