Inpakken!

29 juni 2014 - Hoogvliet Rotterdam, Nederland

Lieve vrienden en familie,

We verkeren nog in een roes van een geweldige bruiloft, wat een fantastische dag hebben wij gehad met al onze lieve familie en vrienden. We hadden het niet beter kunnen treffen met het weer en de organisatie en locatie waren wat ons betreft echt top! Desalniettemin worden we gedwongen om vooruit te kijken, want een prachtige vakantie ligt voor ons. Morgen vertrekken we voor onze rondreis in Amerika. We vliegen met KLM rechtstreeks op LA en we zitten op stoel 21A en 21B voor degene die daar geïnteresseerd in zijn. We vliegen om 12.40u vanaf Schiphol en landen dan 11u later in Los Angeles waar een huurauto voor ons klaar staat. In LA overnachten we en dinsdag 1 juli gaan we op weg naar Joshua National Park nabij Palm Springs, onze eerste echte trip!

Maar voordat het zover is, is het officieel de grote inpakdag vandaag. Allerlei spulletjes hebben we bij elkaar gezocht, maar wat moeten we eigenlijk allemaal meenemen?

Eerst eens even het weerbericht gecheckt: In California is het overdag 38 graden en in de nacht 20....gemiddeld dan he! Oké dan nemen we korte broeken mee en geen lange, en t-shirts en hemdjes in plaats van truien. Dat scheelt een berg ruimte in onze backpacks, dus dat komt goed uit. Natuurlijk wisten we dit al langer, maar het is leuk om jullie als thuisblijvers even lekker te maken ;-)

De kleding is dus klaar, dan nog een EHBO-kid samenstellen: rennies, paracetamol, antimuggenspray, pleisters, loperamide, ORS, primatour, tekenpen...check!

En dan natuurlijk kampeerattributen: lakenzak, luchtbed, handdoeken (sneldrogende!), gasbrander, zakmes, VS-stekker, wasmiddel, zaklamp....dubbelcheck!

En de reisbenodigdheden: paspoort, ESTA, instapkaarten, reisplanning, kaart van Amerika, TomTom Amerika, rijbewijs, VISA, betaalpas, dollars...checkerdecheck!

Goed. De tassen gepakt en de tickets geprint. Wij zijn er klaar voor en hopen jullie via deze weg op de hoogte te kunnen houden van onze belevingen de komende weken.

Lieve groet,

Rogier en Judith Groeneweg (gewoon, omdat het kan!)

1. Coby Boere:
    29 juni 2014
    hallo Judith en Rogier , we wensen jullie een hele fijne vakantie toe en veel geluk , we vinden het leuk om jullie te volgen geniet lekker goede reis en tot ziens
  2. Esther:
    29 juni 2014
    Veel plezier! Geniet ervan en tot over een paar weken :) xx
  3. Hanneke:
    29 juni 2014
    Lieve avonturiers, geniet van deze bijzondere reis! En van elkaar!
  4. Susanne:
    29 juni 2014
    Hej lieverds, een goede vlucht en geweldig leuke vakantie gewenst!! Xxx
  5. Diane:
    29 juni 2014
    Heeeeeeel veeeeel plezier en vooral genieten. Tot over een paar weken! Dikke x
  6. Lize:
    29 juni 2014
    Gelukkig is het toch gelukt om de tickets op tijd uitgeprint te krijgen. Hahahahahaha.
    Heel, heel, heel veel plezier en geniet volop van het komende avontuur.
    Liefs xxxxx
  7. Hester en Willem:
    30 juni 2014
    Lezen we net jullie bericht over hoge temperaturen met bijbehorende zomerse kledij, stort er hier een gigantische regenbui naar beneden. Nee hoor, we zijn helemaal niet jaloers ;-) voorspoedige reis, have fun en tot over een maandje!
  8. Mineke:
    30 juni 2014
    Hallo lieve Judith en lieve Rogier, het is nu 20.30 en jullie verkeren letterlijk en figuurlijk nog in hogere sferen! Geniet ervan met volle teugen! Liefs xxxxx