Bryce Canyon

7 juli 2014 - Bryce Canyon National Park, Verenigde Staten

Vanmorgen vroeg vertrokken richting Bryce Canyon, ongeveer 3uur rijden verderop. Het was afgelopen nacht weer stormachtig geweest en we beginnen te geloven dat het hier normaal is dat je 's nachts uit je tentje waait.

Rond het middaguur zijn we aangekomen en hadden we een prachtig plekje, vlak achter een uitzichtpunt van Bryce Canyon. Super is het hier. We hebben een deel van de Rim Trail gedaan, wat inhield dat we 4 km hebben gelopen in 2uur bij 90 F!!! (we weten inmiddels dat van F naar C de volgende formule in werking gaat: temp minus 30 graden en dan keer 0,6. Dus 90 F = 36 graden, maar de rekenwonders onder jullie wisten dit natuurlijk allang!). Het tempo was dus niet al te hoog (nog eentje voor de rekenwonders). Wat een geklauter was dat, maar wat een fantastische uitzichtpunten zeg! Op de foto's een kleine greep van de gemaakte foto's. Omdat we steeds met de iphone voor jullie foto's maken is het aantal wat beperkt. We beloven jullie dat we bij thuiskomst een mooi boek in elkaar zullen zetten met al het fotomateriaal!

Op dit moment zitten we in de Ruby's Inn aan een Cowboy Buffet. Heerlijk eten (ook groente en aardappeltjes!!) en wat een variatie....jemig die Amerikanen zijn echt vreetzakken!!!

Onze volgende blog wordt waarschijnlijk na Zion National Park (over 3 dagen), gezien we daarna in Las Vegas aan gaan komen. Daar kunnen we vast weer wifi krijgen!!

Lieve groetjes van ons

PS als iemand ons even op de hoogte wilt brengen van NL morgen, vinden we dat fijn ;-)

PS2: wat leuk om jullie reacties te lezen, dat zorgt ervoor dat we blijven bloggen! (hint)

PS3: het staat gelijkspel met Yathzee en 2-1 voor Rogier met pesten....

1. Lize:
    Lieve Judith en Rogier,
    Zit je blog te lezen s'nachts om 5 uur terwijl ik bij Jessica zit te wachten. Het is ook echt leuk om mee te kunnen genieten van jullie vakantieperikelen.

Liefs xxxxx
  2. Jan:
    8 juli 2014
    Leuk te lezen wat jullie zoen en meemaken ga zo door

Jan
  3. Simon:
    Lieve stel,

Jullie reisverslagen zijn een genot om te lezen. Lof voor de schrijver / schrijfster. Blijf ons op de hoogte houden.

Simon
  4. Charlotte:
    8 juli 2014
    Toch zijn deze foto's ook al prachtig :)
  5. Mineke:
    Hoi lieverds,
    Wat een prachtige omgeving! Geweldig om te zien,
    Liefs xxx
  6. Jelle:
    Howdy,

Vanuit een regenachtig Etten-Leur (NL) zeg ik: F*CKING NICE die foto's. America F*CK yeah!
    Ff zonder dollen have fun daar jullie!!

Kusjes :x ook voor Judith.
  7. Patricia:
    Hallo newly weds,
    Wat een prachtige foto`s en leuke verslagen tot nu toe.
    Maar ik las in de krant dat de zeeleeuwen van San Francisco
    verdwenen zijn. Rogier wat heb jij gedaan. Volgens Martin had jij een windje gelaten.
    Grapje!!!!

Heel veel plezier en geniet van jullie vakantie en elkaar.
  8. Remco B:
    9 juli 2014
    Hey Rogier en vrouw,

Nog gefeliciteerd. Veel plezier daar in Amerika, maar dat zal vast wel lukken en ik spreek je eind juli vast wel weer (Hoeft niet perse over een call te zijn :) )

Remco
  9. Irene:
    9 juli 2014
    Nou..ik ben jaloers hoor..het lijkt hier wel herfst...hele dag regen. Ik ben elke keer nieuwsgierig of er al iets nieuws staat dus ga vooral doorrrr. En het fotoboek komen we zeker bekijken!