Na regen komt nog meer regen...

4 juli 2014 - Jacob Lake, Verenigde Staten

Zoals jullie kunnen zien is het gelukt om een MacDonalds te vinden vandaag. Gek genoeg is het bij ons nog 4 juli ;-)

We zijn vanmorgen om 07.00u vertrokken vanuit Desert View (Grand Canyon) naar de North Rim, 4 uur verderop. Ook een mooi stuk van de Grand Canyon die we zouden bekijken. We kwamen onderweg bij het plaatsje Jacob's Lake en hier ligt een national forest wat er erg interessant uit zag. Bij een lokale diner hebben we een echt Amerikaans ontbijt gegeten, pancakes kaibab (whole wheat with flakes and craisins!). Na het ontbijt besloten we, dat we hier tot morgen blijven. We hebben vanmorgen om 11.00u al een paardrijrit gemaakt door het bosrijke gebied en dat was echt heel leuk. Het voelde wel extreem toeristisch. Om 14.00u waren we weer op onze campingplek, waar dreigende wolken langzaam op ons af kwamen. Niet veel later begon het fors te hagelen/onweren/regenen, het was een heel feest. Voordeel wel van deze camping: er waren douches!!! Na 4 dagen zonder douche was dit toch wel echt ongelofelijk lekker, ook al waren het maar 5 minuten. Toen we terug wilde uit de douche was het helaas zo slecht dat we nog een klein kwartier in de douches hebben doorgebracht tot het iets beter werd en we door de regen door naar de auto konden rennen. Een heel avontuur! Helaas zijn we er nu wel achter dat onze tent niet helemaal waterdicht is en dat is toch wel echt heel erg balen, gezien er in de wijde omgeving geen winkels zijn waar je een nieuwe tent kunt kopen. We hopen dan ook dat het de komende uren droog wordt en we na het uitdrogen van de tent rustig kunnen slapen. Morgen zien we dan verder. We verwachten dat we dan richting Page/Lake Powell vertrekken, waar we absoluut een Walmart zouden moeten kunnen vinden.

Tot zover ons reisverslag, jullie zijn weer bij.

Op naar de volgende wifi-spot!

Liefs van ons xx

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Izaac:
    5 juli 2014
    Leuk om jullie zo te kunnen volgen. Geniet er van!
  2. Mineke:
    5 juli 2014
    Heerlijk om weer te lezen wat jullie allemaal meemaken! Avontuur genoeg denk ik.
  3. Charlotte:
    6 juli 2014
    Klinkt gaaf allemaal! Hopelijk heeft de zon jullie intussen gevonden :)
  4. Irene:
    6 juli 2014
    Wat een avonturen allemaal, lees met plezier met jullie mee :-)